Tacos?

Vem i helvete kom på att vi skulle kalla våran nya låt för Tacos? Niclas såklart ...
Efter ett uppehåll sen senaste spelningen, som gick jäkligt bra, så började vi repa igår igen, dock hade Mackan tagit håll i tungan samma dag vilket innebär att det inte går så bra att sjunga då, haha!
Iaf, så fort Mackans blöta svullna tunga har läkt så ska han banne mig in i studion och sjunga!

På Torsdag är det foto-dax för omlaget till skivan. Fram med brykräm och brun-utan-sol killar!
När vi ändå är inne på omslaget, ett stort tack till Adam Göransson och Johnny Vigersten som fixar omslaget + loga till oss! Gryma är ni och vi är väldigt tacksamma!

Själv sitter jag här och lyssnar på två låtar av Smash Into Pieces: Bad Girl och Angel! Av nån anledning kan jag inte sluta lyssna på skiten, så skönt och ... jaa det är bara riktigt bra!
Har nyss fixat Twitter på Myspacen med, och nu kan man se hur många profilvisningar vi har, snart 8000 :)
Tackar säger jag och höjer på hatten! (Fan, nu höjde sig nåt som inte skulle höja sig .. aj då..)

Nehepp, ska plocka ur diskmaskinen och plugga körkortsteori, samt skriva lite text till nya låten.


Sommarbild på Nicke-Lilltroll och Munk-Adam
,

//Maggan, SixWrongStories

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0