Friday

Tjenare alla läsare!
Just nu så ligger jag i badkaret efter en tuff tag i skolan :)

Den här låten rullar på datorn :>


Nog om mig, nu tar vi och snackar lite om bandet som jag hoppas ni kommer hit för att läsa om :)

Vi hade rep igår! Skit skojj vardet och jag börjar sätta låtarna. Plus att jag nu har lite press på mig eftersom på fredag om en vecka har vi spelning :)

Det är The Stage i Kumla som vi ska spela på. Det är gratis och vi behöver allt stöd vi kan få av er! :)
Så kom dit lyssna på skön musik, snacka med oss och ha kul! :> Affisch lägger jag upp om jag får tag i en :>

Vi håller även på med den sista planeringen om EPn nu. Kan ju ge er lite små information om att omslagen är på väg till tryck snart :) och att vi satsar på att ha sången inspelad och klar under början av nästa månad :)
dock funderar vi även på att lägga till en låt på EP'n. Get up, Get up som ni kanske vet vilken? Dock så blir det väll i en akustisk version :)

Sen tänkte jag eftersom jag är ny och så kan ni adda [email protected] så kan vi kanske ha en liten pratstund ikväll? För dom som vill.

Have a fun friday! ; >

/Marcus, SixWrongStories

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0