Nytt tillskott i bandet

Tjena tjena, det här är Marcus(nr2) som skriver :)
Som vissa av er vet är jag ny i bandet och tänkte bara presentera mig själv och lite vad som kommer hända nu i bandet, :)

Som sagt jag heter Marcus Kindbom, kommer hålla den här bloggen lite aktiv nu :)
Jag har haft 16 födelsedagar i mitt liv och har sjungt i lite olika band och nu är det dags för SWS.
Jag bor i Adolfsberg med min pappa och går på Rockgymnasiet.
Ni kanske undrar hur jag kom med i bandet? Jo, Adam och jag gick på samma skola under mitt första skolår på högstadiet. Båda två var ju intresserade av musik och vi lärde känna varandra lite smått, tyvärr hann vi aldrig spela tillsammans.
Och vi har snackat via msn lite då och då :) Och sen ringde Adam mig en dag när jag satt på väg hem från bussen och sa typ "Tja vill du vara med och sjunga i SWS". Och jag svarade typ "Visst vi kör på det".

Sen blev det rep och here I am :)


Soo... Whats coming up?

Jo.. Nu när vi har ny sångare i bandet kommer vi även sjunga om all sång på EP'n så den kommer tyvärr dröja lite, men jag hoppas på att vi ska få den färdig till slutet av september. Dock släpps väll ett litet smak prov på myspace. :>
Sen har vi lite spelningar på gång.. Bland annat några i Kumla mm.


Thats all for now!
Keep on rockin'

/Marcus, Six Wrong Stories

Kommentarer
Postat av: Anonym

/care

2009-09-21 @ 23:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0